Doncs aixó, no sé si es percepció meva o que m'està passant de veritat però noto que se m'está oxidant el català, y es que després de més d'una dècada sense parlar-ho ni llegir-lo ni pràcticamente escoltar-lo no me extranyaria gens.
A veure, que tampoc es que el meu nivell de català hagi caigut en picat, continua sent la meva llengua materna y crec que m'expresso en ella pràcticament igual de bé que en castellà, pero sí que noto que mentres que abans era fluent al 100% doncs que ara ho soc al 90%, y vull tornar a estar al 100%.
Per això estic intentan incorporar més el català en la meva vida diaria i, una de les coses que se m'ha ocorregutr per fer-ho, es retomar la idea que ja vem tenir a Pacotes y crec que també a Meri de fer un post exclusiu en el que només parlem català, i d'aquí aquest post.
Demano disculpes anticipades per les numeroses errates ortogràfiques que cometré porque jo ja m'he ressignat a que no sabré escriure el català bé del tot mai, i també pels possibles castellanismes que poguin ocorre per la meva part, perquè el català que parlo és el de Barcelona i ja els cometia abans, imagineu-vos després de més d'una década de no parlar-ne altre cosa.
Dit això doncs vinga, tothom que sapiga a parlar catalá!: